МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯМ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ
Діяльність НВО спрямована на реалізацію «Стратегічної моделі розвитку закладу (моделі змішаних потенційних можливостей і здібностей учнів», в основу якої покладені основні принципи зовнішньої і внутрішньої індивідуалізації і диференціації в організації навчально - виховного процесу з метою урахування учнівських здібностей і потенційних можливостей.
Для цільового поточного управління процесами реалізації стратегічних завдань і, в цілому, для реалізації стратегічної моделі розвитку НВО було розроблено та запроваджено модуль програмного забезпечення та модуль управлінського моніторингу, що відбито в «Моделі управління процесом упровадження інновацій».
В закладі створено модель організації виховної роботи на основі проектно-модульної технології. Виховний проект реалізується з урахуванням вікових особливостей, проблем і потреб кожного учнівського колективу та визначає модулі, на яких будується процес виховання.
З метою реалізації інформатизації як найактуальнішої з інноваційних програм сьогодення було розроблено модель НВО “ШКОЛА – ЦЕНТР ОСВІТНЬОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ДИТИНИ”, в якій єдиний інформаційний простір представлено в трьох аспектах: управлінському, науково-методичному, навчально-виховному.
Елементами навчально-виховної діяльності є використання ІКТ в урочній і позакласній роботі з учнями, при організації роботи гуртків, факультативів, участі учнів в олімпіадах, дистанційних конкурсах, розробці проектів.
Науково-методична діяльність передбачає участь вчителів у науково-практичних педагогічних конференціях, професійних конкурсах, семінарах.
Важливе місце у підвищенні ефективності управлінської діяльності відводиться використанню управлінського моніторингу.